tirsdag, september 23, 2008

Purpursolhat

Eller echinaforse - det er et A.Vogel produkt. Jeg ved ikke, om det virker, men nu bliver det prøvet af. På indlægssedlen står, at det indeholder 65% alkohol. Er vi i nærheden af Stroh Rom, som jeg tror, det hed engang? Nok ikke. Denne her solhat smager usandsynlig grimt. Men min forkølelse er ikke blevet værre i løbet af dagens mange gøremål.
Jeg har lagt mit træningsprogram lidt om, så jeg laver konditionstræning til sidst. Det føles godt.
Vi fik pudset repertoiret af til korøvelsen og er klar til koncerten på torsdag.
Zahra fik fat i sin maling i Silvan, og jeg ved nu, hvad rss betyder, og hvordan det kan bruges. Og på vores boligforeningsmøde blev vi enige om, at vi ikke vil have aktiviteter, læs reparationer og vedligehold, der giver huslejestigninger!! Så kan det gamle hus forfalde indtil vi kan få et tilskud fra Landsbyggefonden. Sådan er der så stor forskel på, om man er ejer eller lejer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar