mandag, januar 05, 2009

Overspringshandlinger......

Jeg havde besluttet at genoptage min træning i dag, men der var bare ufattelig mange småting, jeg lige var nødt til at ordne først.....Nyttige ting, selvfølgelig!
Det betød, at kl. var næsten 12 inden jeg kom afsted, så alle 60+erne, der træner om formiddagen var gået, og det arbejdende folk var ikke begyndt at dukke op. Der findes ikke noget mere kedeligt end et mennesketomt fitness center!! Jeg havde såååee ondt af mig selv! Heldigvis er der fjernsyn på løbebåndet.
Omklædningsrummet var hundekoldt. Vandet i bruseren var lunkent og gik ud hele tiden!!
Jeg synes slet ikke, jeg føler mig frisk og energisk bagefter, som jeg plejer.
Nå, jeg må hellere holde ved. Jeg ved min ryg har godt af det, så månedskortet er fornyet.
Konklusionen må være, at 2 mdrs pause ikke er så smart!
Det er osse den blog.........

8 kommentarer:

  1. Yrk! Dårlig start. Det bliver bedre næste gang:)

    SvarSlet
  2. Det håber jeg på, Sifka.
    Jeg overvejer også om jeg skal tage bad hjemme, jeg bor 3 min. gang derfra. Men nej, jeg er så svedig. Jeg skal lige vænne mig til det igen

    SvarSlet
  3. Høhø, ja, det er bloggens skyld :-)
    Jeg må se at følge dit eksempel og købe et kort til vores fitnesscenter - jeg trænger, og jeg synes, det er SÅ flot, hvad du gør :-)

    SvarSlet
  4. Jeg ville ønske, at jeg havde et mennesketomt center... jeg ville elske det! Men der er nu heller ikke mange nede hos mig - når man altså undgår bestemte tider!

    Men det vigtigste er jo at komme afsted!

    SvarSlet
  5. Madame, det er meget bekvemt at skylde skylden på nogen... hm.

    SvarSlet
  6. Nille, der er måske trængsel i dit træningscenter?
    Det hyggelige er, når nogen af mine naboer er der, så vi kan sludre lidt...

    SvarSlet
  7. Nu har jeg taget konsekvensen og flyttet fitness'en til mig (når jeg ikke kommer ned til den). Der står nu en fin crosstrainer hernede - og det virker:-)
    Indtil videre i hvert fald
    Hilsen
    Kalassi

    SvarSlet
  8. Hold da op.....
    Har I fået en crosstrainer derhjemme??
    Godt der er god plads - og god fornøjelse med træningen, Kallasi. :-)

    SvarSlet