mandag, marts 16, 2009

ny sofa.

Så er sofajagten afblæst!

Jeg har været i 6 bolighuse for nogle dage siden, inc. Ikea, som er mit hade-sted! Jeg var der onsdag formiddag, så der var stille og roligt. Men jeg har før været der en lørdag formiddag, og det er på højde med Kangerlussuag lufthavn, når der på grund af snestorm ikke har været afgange i flere dage. Absolut rædselsfuldt!! Overcrowded! De 2 steder kommer jeg nødigt!
Nåmen, i dag var det et genbesøg i Them Bolighus og Ide Møbler. Sofaen må ikke være for stor, og valget faldt på denne to en halv personers med træ i bøg og ikke eg, som på billedet. Ide Møbler har 25% rabat i aften. Det kan man heller ikke være utilfreds med.
Jeg har "passet" yngstes sofa næsten lige så længe, som jeg har passet hund. Nu har hun brug for den, og den blev hentet i går. Så jeg troede, jeg lige skulle have en sofa i dag. Meeeeeen, der er 6 ugers leveringstid...
Jeg når nok at vænne mig til et liv uden sofa!

5 kommentarer:

  1. Da jeg skulle have nye møbler til min stue, var jeg ved at blive tosset af, at vente på at de kom, det er mit temperament ikke til, min datter grinede af mig, og sagde, det må du leve med mor!
    Og det må man jo nok, når man ikke vil handle i de "Lufthavne" :)
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  2. Åh forresten, den er flot, den sofa på billede!

    SvarSlet
  3. Tak Vibeke! Ja, den ventetid er rigtig træls.

    SvarSlet
  4. Den er da ellers bare uberlaekker og garanteret vaerd at vente paa. :)

    SvarSlet
  5. det er en lækker sofa i har fundet jer

    SvarSlet