mandag, april 20, 2009

Hverdagsluksus

Felicia'en har fået sommersko på i dag. De 15 km. til værkstedet går gennem skøn natur med Gudenåen til den ene side og marker på begge sider af vejen.
Da jeg åbnede til blogland i dag og så, at dagens tema er hverdagsluksus, så var jeg ikke i tvivl. Jeg havde lige oplevet stor hverdagsluksus: at køre gennem en lille del af vores smukke, fredelige land på en mandag uden andre pligter og krav end dem, jeg selv pålægger mig. Det er én af de mange luksus'er, jeg oplever i dag.
Gudenå ved Resenbro.
Det er en fornøjelse at kigge på sådan en flok grise, der ser ud til at stortrives.
De hører til Gødvad Efterskole, som er en efterskole for bogligt svage elever.
Kajak-roere på Gudenå er et uomgængeligt forårstegn.

2 kommentarer:

  1. Herlige billeder, og ja det er hverdagsluksus, der er meget smukt omkring Silkeborg.
    Knus
    VIbeke

    SvarSlet
  2. Det ligner nu kanoer. Bare en detalje :o)

    Ellers flotte og dejlige billeder, moar.

    moni

    SvarSlet