torsdag, april 30, 2009

i bio.

Vi har set Niels Malmros' film Kærestesorger. Det er en rigtig dejlig film, synes jeg.Den foregår fra 1962 til 1965, mens hovedpersonerne går i gymnasiet
Biografen ligger i en bygning, der tidligere var en del af papirfabrikken. Der er et hyggeligt miljø med cafeer og restauranter langs åen.
Der er udendørsliv og sommerstemning den sidste dag i april.
I morgen kører vi til Stauning, hvor vi mødes i Leifs sommerhus - os der sammen har gået på Kempler Instituttet. Øv, jeg kan ikke få det med at linke til at virke. Men ellers se min linkliste.
Så der bliver lidt stille her på bloggen. God weekend til alle, der kommer forbi.

1 kommentar:

  1. Den film har vi også planer om at se, min husbond er meget optaget af Malmros' film. Jeg så en udsendelse om, hvordan den er optaget - det var virkelig interessant.
    Ha' en god weekend i Stauning, Betty, det lyder hyggeligt :-)

    SvarSlet