fredag, maj 15, 2009

En køkkendag.

Det er min tur til at lægge hus og mad til i dag. 6 af mine tidligere kolleger kommer og spiser og hygger, så jeg har skyllet og skrællet og snittet og blendet til den store guldmedalje. Men jeg har god tid, og laksen skal først i ovnen 10-15 min. før vi spiser, og inden skal vi nippe til noget pesto og tapenade og humus med noget godt brød og gulerods og agurkestave.
Vi skal snakke videre om det, vi begyndte på sidst: om vi skal udvide vores måde at være sammen på og tage på week-end. Så det skal nok blive hyggeligt.

5 kommentarer:

  1. Det lyder som en fantastisk spændende og lækker menu, og jeg bliver helt lækkersulten bare ved tanken. Jeg håber at I får en rigtig hyggelig aften!

    SvarSlet
  2. Kære Betty
    Håber I får en dejlig aften, du har i hvert fald gjort hvad du kunne, det lyder lækkert og dejligt.
    Knus
    VIbeke

    SvarSlet
  3. Jens og Vibeke, det var en rigtig hyggelig aften.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det skønt ud med alt det kækker mad.
    Kan du have en god søndag

    SvarSlet