tirsdag, juli 07, 2009

Rigtig sommer.....

Rigtig sommer er også bare tæer både inde og ude.....Er det mon kun mig, der synes at Jørgen Leth ikke lever helt op til sin gamle rolle som kommentator? Jeg ved godt, mit engagement i Tour de France er lidt tyndt, når det kommer til at handle om, hvor begejstret og poetisk Jørgen Leth beskriver det franske landskab, de stakkels hårdt plagede cykelrytter passerer, mens de tramper i pedalerne. Måske har jeg bare ikke været tilstede foran tv på de rigtige tidspunkter?
Men under alle omstændigheder, så synes jeg, Armstrong er et interessant fænomen med sejre over sygdom og i cykelløb, og det er da spændende, hvem der vinder. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, hvilken pris de mon betaler på den private, personlige front og helbredsmæssigt.

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke set Tour de France, Betty, men jeg holder meget af Jørgen Leths stemme.
    Dit billede er indbegrebet af en dansk sommerdag for mig, hvor jeg går rundt på bare tæer, lige som dig :-)

    SvarSlet
  2. Madame, det er bare så dejligt med de bare tæer.
    Sidst i 60erne gik jeg (og mange andre) rundt i bare tæer alle steder - på gaden og i butikker.

    SvarSlet