torsdag, november 12, 2009

Bonderøven.

Ja, ham fra DR2. Jeg hører til hans faste fanskare, når han toner frem på tv søndag aften.
I går aftes var han på bibliotektet for at holde foredrag, og der var pyntet op i forvejen for at lægge stemningen. Jeg nåede ikke at få en billet. Der var rift om dem.
Så jeg fortsætter foran tv. Han er rigtig dygtig til at lave håndværk, dyrke planter og omgås dyr. Og han har fået en lille familie. En god gammeldags romantisk drøm.
Men det er godt, alle landmænd ikke lever på den måde. Så ville vi hurtigt komme til at mangle landbrugsprodukterne.

3 kommentarer:

  1. Kære Betty, ja det kniber jo desværre lidt med dansk fjernsyn hernede, så "bonderøven" kender jeg ikke, men han lyder hyggelig. Jeg er lidt bagud med bloglæsning, men jeg har netop læst dit indlæg ang. i 3 veninder, hvor er det et smukt indlæg du har skrevet. Det virker så uretfærdigt, at mennesker der har nok at døje med i deres hverdag kun kan få bevilget et ophold hvert 3 år.
    En rigtig god aften til dig.

    SvarSlet
  2. Jeg må indrømme, at reklamen for udsendelserne fik mig til at trække mig på forhånd, men dit indlæg taler så godt for ham, at han får en chance til.
    Hvis ikke det er for sent...

    SvarSlet
  3. Ja Annette, du har sikkert andre programmer på tv. Du har ret i, at der er ingen retfærdighed til i forhold til sygdom. Min veninde slutter tit en sætning med at sige "sådan er det". Og jeg tolker det som, "der er ikke noget at gøre ved det, og det må jeg acceptere."

    Ellen, det er ikke sikkert, du vil synes om 26 årige Frank, men jeg synes han er så charmerende :-)

    SvarSlet