mandag, november 30, 2009

Sidste dag i november.

November har føltes meget mørk i år, og forleden dag kunne jeg se i avisen, det ikke bare var en følelse. Der havde kun været 23 solskinstimer indtil d. 28. Gennemsnittet for for november er 56. At der så i lørdags (d. 28.) var 5 solskinstimer hjælper dog lidt på det, men stadig er det under 30.
Jeg tror, der er faldet usædvanlig meget regn i denne her november. Det har jeg ikke lige tal på. I dag kører jeg til Thy, mine rødders land. Jeg skal opleve stemningen i Thisted og mærke blæsten i Vorupør, besøge mine forældres og min brors gravsteder og bo hos min svigerinde i Snedsted.
Så jeg er godt tilfreds med, det ikke sner.

2 kommentarer:

  1. En rigtig god tur til dig.
    Jeg skal en af dagene nordpå for at lægge krans på mine forældres grasvsted

    SvarSlet
  2. Tak Manna. Hvor langt nordpå skal du?

    SvarSlet