tirsdag, januar 12, 2010

Hestemode.....

Vintermode for heste.

4 kommentarer:

  1. Enhver hest af det modsatte køn, end den hest du har fotograferet, må da udvise en udsøgt interesse efter at stifte bekendtskab med et sådan modedyr ☺
    Jeg hører også i dagspressen hernede, at man ikke skal fodre, hverken fugle, vilde heste eller skotske højlandskvæg. Men jeg hørte også for et par år siden, at der var vilde heste der var døde af sult! Jeg holder med dig i at vi må fodre så meget vi kan.

    SvarSlet
  2. haha, Annette! Modedyr ;-)

    Jeg synes, det er hyggeligt at se fuglene. Og hvis der var større dyr, ville jeg også fodre. Jeg synes, det er synd, de skal dø af sult og kulde, selv om det er de svage dyr.

    SvarSlet
  3. Jeg kan heller ikke tåle at se dyr lide. Jeg ved godt, at der går mange til her om vinteren, men jeg behøver ikke at være vidne til det, så jeg
    fodrer også fugle og opfatter det ikke som værende kun for min egen skyld :-)

    Jeg kan heller ikke lide at se rovdyr fange deres bytte; så kan det være nok så meget naturens orden - jeg vil ikke se på det.

    SvarSlet
  4. Ellen, sådan har jeg det også. Om sommeren kommer der jævnligt en spurvehøg og snupper en af småfuglene. Jeg har set det én gang for meget.
    De skal selvfølgelig også leve. Men.... ikke i min have!

    SvarSlet