fredag, september 24, 2010

De er så flinke hos Fona.....

Sådan lød en reklame engang.
Og jeg er tilbøjelig til at gentage den.
Laurits hos Fona kunne knække den nød, der handlede om, at min computer var usamarbejdsvilling med den nyindkøbte MP3.
Han opdaterede USB enheden på min computer (jeg viste ikke, den kunne komme til at trænge til en opdatering). Og herefter lod min MP3 sig installere.


Nu mangler jeg bare at lære, hvordan jeg podcaster og downloader musik og bøger.
Der er nok at gå i gang med i de mørke vinteraftner.....

4 kommentarer:

  1. Ej hvor godt at der var hjælp at hente. Skønt når man får fat i sådan en hjælpsom salgsassistent. Hvor bliver man bare frustreret når sådan noget driller. Podcasts og E bøger er skønne og der er masser at finde på biblioteket. God weekend♥

    SvarSlet
  2. Tina, det er helt uundværligt for mig, at der er hjælp at hente.
    Jeg kigger altid imponeret på alle de ting, du kan ved hjælp af computeren. ;-)

    SvarSlet
  3. Ih, hvor var det skønt, at du fik løst problemet med podcasts. Du er godt nok med på noderne.
    Joh, de er flinke hos Fona. Mit stereoanlæg er stået af,det tålte ikke en tur på gulvet. Det har tjent mig i 15 år. Et nyt skal anskaffes, men her i byen har vi kun Expert, og der er kundeservice/betjening i bund. Indtil videre bruges computeren til radio og cd, men må over broen en dag til Fonabutikken.

    SvarSlet
  4. Jeg husker godt de første begyndervsnskeligheder, men når man først har fået styr på det, så er det altså skønt med sådan en lille dims! Jeg er sikker på, at du får knækket koden... og kan nyde "nattelæsningen"!

    SvarSlet