fredag, oktober 29, 2010

Noch ein Ding......

Osteoporoseforeningen har afholdt en konference på Skejby Sygehus i dag.
Det var et meget veltilrettelagt arrangement med spændende og relevante foredragsholdere.
Jeg blev dog lettere stresset, da jeg så den lille gave, der lå til hver deltager.
Ikke fordi jeg ikke gerne ville tage den ting i brug.
Men det var endnu et stykke elektronik med en lang brugsanvisning til.


Den lille dims er en skridttæller.
Og det kan da nok være meget sjovt at tælle skridt.

Men mine anstrengelser med mp3 afspillere har givet mig elektronikkvalme.
De første to understøttede ikke DRM10, selvom personalet i butikken bedyrede, at det gjorde de.
Den tredje var rigtig i forhold til DRM10, men det viste sig, at den havde en fejl på softwaren.
I går fik jeg den byttet, og i aften har vi haft besøg af Henriks oldebarn. Men selvom det yndige barn på 8 mdr. vel nærmest er født med en mus i hånden, så var det nu ikke hende, der blev min redning.
Hendes far kunne så let som ingenting få både musik og podcast ind på min mp3.
Så nu kører det. Håber jeg.....


Det kan være svært at fotografere sådan en lille størrelse, der synes at mønstret på tæppet er så spændende, at det udløser en masse begejstret  aktivitet i både arme og ben.

For mit eget vedkommende må aktiviteter med skridttælleren vente til en anden gang.

5 kommentarer:

  1. Hold da op, - du har haft startvanskeligheder. Nu håber jeg da virkelig, at det kører. Han lagde forhåbentlig en del ind, så du kan klare dig en tid:)

    Jeg kan godt forstå, at du venter lidt med skridttælleren.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. men når du så er kommet dig over alle genvordighederne (og jeg har slet ikke sådan en dingenot)så tror jeg det vil vise sig at skridttælleren slet ikke er så teknisk besværligt :-)

    SvarSlet
  3. Og god weekend glemte jeg helt at skrive :-)

    SvarSlet
  4. Eva, jeg kan klare mig lidt nu. Men jeg vil jo også gerne selv kunne det med at lægge noget ind. ;-)
    Tak, og god weekend

    SvarSlet
  5. Lene, så vidt jeg husker så tæller du skridt?
    Jeg har ikke haft kigget på den endnu. Men jeg vil tænke på dine ord om, at den ikke er så besværlig.
    God weekend til dig

    SvarSlet