onsdag, oktober 20, 2010

På Kunstcentret

I dag har jeg slået mine folder på Kunstcentret Silkeborg Bad.
Man kan godt mærke, det er efterårsferie. Der har været flere besøgende end normalt på en onsdag.

Der er spændende billeder at kigge på af den tyske maler og illustrator Hans-Ruprecht Leiss.
Han har et billedunivers, som er befolket med de mest fantastiske dyr og mennesker i mystiske scenerier.

Nå, nu kan jeg ikke lægge billeder ind.
Jeg ville vise den kogebog, eller rettere sagt de to kogebøger, som Christian Bind har skrevet med opskrifter på både dansk og tysk, og som er festligt illustreret af Hans-Ruprecht.

Hos Vibeke kan man læse om restaurant Bind i Høruphav og de fantastisk lækre menuer, der serveres der.

Men så kan jeg ligeså godt sige godnat. Jeg kan ikke lege med billeder i aften. Der står en besked 'image uploads will be disabled due to maintenance' i et par timer i aften.

Måske kan jeg derefter igen komme til at lægge mere end et billede ind på bloggen?
Jeg kan da håbe......

1 kommentar:

  1. Jeg blev opmærksom på din blog gennem Ellen (hos mommer) og så at du også har skrevet om udstillingen på Silkeborg Bad. Det gjorde jeg også for nogle uger siden her: http://intetnytundersolen.wordpress.com/2010/09/16/maskerede-fisk-pa-badet/
    Fin blog du har, jeg vil kigge ind en anden dag også :-)

    SvarSlet