tirsdag, juni 07, 2011

Facebook fordele.

Jeg er ikke den, der opdaterer min facebook ret tit.
Men jeg har fået kontakt med venner fra tidligere. Og familiemedlemmer.
I dag skal jeg via en kontakt på facebook mødes med én af mine studiekammerater fra fysioterapeutuddannelsen.
 Hun fandt tidligt den mand, hun er gift med i dag, så vi gik ikke i de samme cirkler.
Vi har så mødt hinanden til jubileumsarrangementer gennem årene, men da er vi mange og får ikke snakket lige meget med alle.
Så jeg glæder mig meget til vi skal mødes til en lille frokostdate .

I går prøvede jeg forgæves at fange en humlebi, der havde meget travlt i fjerbusken.
Den lille tunge tyksak var utrolig hurtigt rundt på de spinkle grene.
Ellers var den vel også faldet af.

7 kommentarer:

  1. Det er dejligt at læse, at du har fået kontakt til en studiekammerat via Facebook! Jeg har også gode erfaringer i den retning og har fundet flere gamle kolleger, jeg ikke havde set i masser af år - vi har mødtes over en dejlig frokost i Nyhavn.
    God fornøjelse i dag!

    SvarSlet
  2. Facebook er nemlig suveraen paa den maade. Nyd din frokostaftale.

    Mht fjerbusken, saa synes jeg den er perfekt - og ret flot!

    SvarSlet
  3. Kan du have en hyggelig frokost.

    SvarSlet
  4. håber du havde en hyggelig frokost :O)

    SvarSlet
  5. Madame, jeg har lagt mærke til, at du også har mødt tidligere kolleger via facebook. Det er hyggeligt.
    Vi snakkede i 4 timer og kunne sagtens have fortsat, men stedet lukkede - og det var også tid at gå videre. ;-)

    SvarSlet
  6. Tina, suveræn er ordet!
    Ja, en fjerbusk er egentlig ret flot.

    SvarSlet
  7. Conny og jip. det var en rigtig hyggelig eftermiddag.

    SvarSlet