lørdag, juni 11, 2011

Morgenstemning.


 En lille kvarters gåtur gennem skoven bringer mig hen til Campingpladsen.

Ned til vandet er der et lille teltområde og ud mod vejen er der hytter og  pladser til campingvogne.

Sådan en sommermorgen er der en vidunderlig stilhed kun brudt af munter fuglesang.
 Når jeg ser sådan en frodig saftig mælkebøtte, tænker jeg:
 kaniner.
Sådan en håndfuld friske mælkebøtteblade er en lækkerbisken for kaniner.
Vi har haft mange kælekaniner.
Jeg synes, det var så hyggeligt med de bløde dyr.




Her et billede af en kaninglad 8 årig.

Nu vil jeg vande mine altankasser og krukker - og naboens som jeg passer - inden jeg kører til Aarhus.

4 kommentarer:

  1. dejlig sommermorgen og rigtig god pinse..
    Jip

    SvarSlet
  2. En skøn morgentur du har været på dejlig at nyde stilheden og fuglesangen.
    God pinse til dig.
    conny

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig morgentur, du har gået, Betty - jeg gik også en tur og nød det smukke vejr.
    Det er et sødt billede af din datter med kaninerne! God tur til Aarhus!

    SvarSlet
  4. sådan en dejlig stille skildring af en morgen...tak for din søde hilsen hos mig.

    SvarSlet