onsdag, december 14, 2011

Hvad skal man mene om det?

I går viste jeg ønsketræet, der står på biblioteket, og gengav ønsket om at komme til J.B. koncert.
Der var iøvrigt flere, der havde samme ønske.
De vil nok gerne følges ad til koncert.
Jeg blev noget overrasket over, at der var en hilsen i mit kommentarfelt fra den unge mands fanklub.
Ikke at det generer mig. Det er ret uskyldigt.
Men jeg blev mindet om, at min blog kan googles og findes, hvis jeg skriver navnet på en kendt person.
Eller en begivenhed?
Jeg kan godt lulle mig ind i den tanke, at det kun er jer, der lægger en  kommentar, der kommer her forbi.
Sådan er det jo ikke.

For øvrigt fik jeg en hilsen fra Google for nogle dage siden, om den tæller jeg havde, som viste hvor mange besøgende, der var her på en dag og på en måned.
Den counter kunne indeholde virus.
Det gjorde mig noget perpleks.
Nu er den slettet, og jeg kan ikke se, hvor mange der kigger forbi.


2 kommentarer:

  1. I hverdagen tænker vi ikke på hvem, der læser med, men jeg har i mit baghovede, at der ikke skal skrives noget, jeg ikke ønsker kendt af alle.
    God dag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Lene, det er en god regel, at det vi skriver skal kunne læses af alle.
    God dag til dig også.

    SvarSlet