mandag, januar 30, 2012

Hyldest.

Hos blomsterhandleren på Pauls Kirkeplads bliver håndboldholdet også hyldet idag.
Han ser så livagtig ud, den gamle gentleman.

Jeg ser ikke en håndbold- eller fodboldkamp fra ende til anden.
Jeg har ikke ro på mig, når det bliver så spændende.
Så går jeg til og fra, og får en situationsrapport engang imellem.
Men det er rigtig flot, at de har vundet guld.
Ulrik Wilbek kan noget særligt, når det handler om at træne og motivere.
Det må være spændende at blive trænet af ham, både som hold og som enkeltperson.

6 kommentarer:

  1. Jeg tror, at mange kvinder har det lige som du, - der bliver udført mange små og store huslige pligter under spændende kampe rundt omkring, kan jeg høre.

    SvarSlet
  2. Eva, det kan være, det er en særlig kvindelig måde at 'se' sport på?
    ;-)

    SvarSlet
  3. indrømmer , jeg ser det heller ikke .....

    SvarSlet
  4. Her hos os ser vi ikke håndbold- og fodboldkampe, men vi er alligevel stolte af de dygtige håndboldherrer - det er virkelig flot! Ja, Ulrik Wilbek må kunne noget ganske særligt.

    SvarSlet
  5. Jeg se hele kampen. Du har rat i at Ulrik Wilbek er dygtig, men hvis vi ikke hade nogle dygtige træner ude i klubberne. hade ingen landshold der vandt guld.

    SvarSlet
  6. Jonna, så er vi flere, der har det sådan ;-)

    Madame, jeg synes også det er et flot resultat, selvom jeg ikke har set kampen.

    Conny, det har du ret i. De dygtige voksne sportsfolk er som regel startet som børn, og har nydt godt af gode trænere ude i klubberne.

    SvarSlet