søndag, februar 19, 2012

Nu er det væk....


Det meget irriterende anti spam ord i kommentarfeltet.

Jeg havde lagt mærke til hos andre bloggere, at ordet - faktisk er det blevet til to ord - er blevet meget vanskeligt at læse, hvorfor jeg ofte tastede forkert og måtte gentage processen.
Det kan godt fratage én lysten til overhovedet at kommentere.

Men jeg havde da ikke forestillet mig, jeg selv havde sådan et ord.
Naiv, tænker du måske.
Ikke desto mindre er det sådan, det er.

Heldigvis gjorde Lene mig opmærksom på det. Tak for det.

Olof har været i maskinhuset på min computer. Tak for det.

Så jeg håber, det er væk.
Har du lagt mærke til, det er væk?

9 kommentarer:

  1. Nu vil jeg teste, om de ulæselige koder er væk, Betty :-)

    SvarSlet
  2. Madame, tak for testen. ;-)
    Hurra, hurra!!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. om igen:
    Ja sikke et mareridt vi har været igennem. Jeg har nemlig også været på den, men nu er det heldigvis rettet hos mig også. Man skulle jo nærmest sidde med både staveplade og lup for at sende en hilsen...

    SvarSlet
  5. Det har jeg lige om lidt - tak fordi du har fjernet dem - de kloge siger jo også, at de er helt unødvendige.
    Til gengæld har Blogger åbenbart igen gjort de muligt, at I kan svare os individuelt - denne gang uden problemer for Internet Explorer-fans som undertegnede.

    Den dér leverret: Den skal helt sikkert afprøves. Den lyder rigtig lækker.

    SvarSlet
  6. Yeah den er væk :-) Godt vi kan hjælpe hinanden. Nu mangler jeg bare at finde ud af at gøre mit tekstfelt lige så bredt og fint som din :-)

    SvarSlet
  7. Jeg vil med glæde afprøve. De ord er frygteligt irriterende!
    De bliver heldigvis fjernet mange steder, og det er dejligt:)

    SvarSlet