fredag, februar 24, 2012

Strikkefestival.

Hovsa......, drengen i skildpaddespringvandet på Torvet har fået tøj på
Ved nærmere eftersyn afsløres et lille skilt, der fortæller, at der er international strikkefestival d. 14-17. juni her i Silkeborg.

Det er en lille gruppe lokale kvinder, der er gået sammen om at arrangere festivalen.
Jeg er, som bekendt, ikke aktiv strikker for tiden (mon jeg bliver det igen?),  men hvis nogen af jer, jeg 'kender' kommer hertil, så synes jeg, det kunne være rigtig hyggeligt at mødes.
Mon ikke der er brug for en strikkepause og et cafébesøg?

En lille affaldsbeholder har også fået tøj på.

4 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud, men den weekend er vist min arbejdsweekend :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det sjovt at se, Betty - det ligner billeder her fra Frederiksværk, hvor der også er statuer iført strik :-)

    SvarSlet
  3. vildt sjovt , jeg har hørt om det på radioen ...

    SvarSlet
  4. Det lyder som om der kommer gang i Silkeborg i den weekend :-)
    Det lyder nu ellers hyggeligt...

    SvarSlet