fredag, august 10, 2012

Familie-komsammen.

Der er dejligt deroppe i den nordlige del af Danmark.
Udsigten hos kusinen fejler ikke noget.
Jeg sov i campingvogn.
Da jeg opdagede, at campingvognen stod hjemme på gårdspladsen, så ville jeg da hellere sove der end inde i huset.
Det føles som ferie.
En enkelt feriedag. Men indholdsrig.

Nogen gik på rov i ærterne.
Hvis du tænker, det er en ung kusine jeg har, så har du ikke hel ret, for hun fylder 60 næste år.
Selv om man ikke skulle tro det.

Jeg er hjemme igen, og i morgen skal jeg passe ham her.

Der vil ikke blive kigget på computerskærm.
Mine øjne vil hvile på ham hele tiden.
Og det er et dejligt syn.
God weekend til dig, der læser med.

8 kommentarer:

  1. Tænk, hvor er du heldig, at du får lov at passe....
    Han er kær.

    SvarSlet
  2. Også god week-end til dig. Skønt at passe de små poder,,, Vildt flotte billeder du fik skudt ved din kusine...

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder, Betty, og rigtig god weekend også til dig med den lille fyr. Det lyder hyggeligt at sove i campingvogn.

    SvarSlet
  4. Kanongodt billede, det øverste. Det andet er skam også meget pænt, men det er altså uretfærdigt, at nogle bare kan se så uforskammet unge ud :-)
    God fornøjelse med børnepasningen - det er så hyggeligt :-)

    SvarSlet
  5. Også god weekend til dig,håber det gik godt med, at passe den lille fyr.

    SvarSlet
  6. Eva, han er så kær ;-)

    Jonna, det er dejligt at passe sådan en størrelse.

    Madame, det var hyggeligt at sove i campingvogn.

    Ellen, ja hvorfor skal nogen se så overdreven unge ud. Kusinen har det efter sin mor. ;-)

    Conny, tak, det gik rigtig godt.

    SvarSlet
  7. Jeg vil gætte på, at du er i Himmerland - det får mig til at længes "hjem"!
    Elsebeth

    SvarSlet
  8. What lovely photographs! Betty, you are quite a photographer. I have enjoyed looking at your blog - (although I can't read most of it). I hope you can make it to Colorado one of these years (soon) - and take photos to your "heart's content". You are always welcome to stay with us. Love, Mona

    SvarSlet