søndag, maj 26, 2013

En rigtig dejlig dag.

Det var sådan en dejlig dag i går.
Vejret var med os.
Højtideligheden i kirken forløb fint og receptionen og middagen på Hotel Julsø var festlig og sjov med en masse lækker mad og drikke.
Her er de skønne mennesker, mens de får ris udenfor kirken.
Linda med Christians 'nussedyr' i hånden ;-)

Det var en travl dag fra morgenstunden.
Jeg sørgede for at binde de små buketter og få dem på plads på kirkebænkene.

Jeg passede Christian om formiddagen (afløst af min x-mand), mens jeg var hos frisør.
I kirken fik jeg assistance af min ældste datter og godt hjulpet af slik og legetøj, tror jeg, han hyggede sig.
Det var også i orden, han tøffede lidt rundt. Hans storebror forstod konceptet med at sidde på sin stol og holde ringene - lige indtil Christian kom op og satte sig på knæfaldet.

Det var på alle måder en vellykket dag - og et glad brudepar.

6 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med og til brudeparret. Det lyder som den skønneste dag af slagsen :-)

    SvarSlet
  2. Sikke et smukt par!!!!!!
    Det er dejligt, I havde en vellykket dag. Selv vejret smilede vist til jer. Tillykke med det.

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder, Betty - tillykke med de unge mennesker.

    SvarSlet
  4. Hjertelig tillykke med dem. Da jeg var en lille pige (med ekstremt kort hård), drømte jeg om at få sådan en frisure, som din datter har. Det er aldrig lykkedes mig, men nu er det moderne igen!

    SvarSlet
  5. Tak, tak for jeres hilsner.
    Nu er der pakket og om lidt bliver jeg hentet af en af de andre deltagere på Israelturen.
    Spændende.

    SvarSlet
  6. Århhh, hvor er de søde og skønne alle sammen - 1000 gange tillykke til jer alle - hvor er jeg glad for, at det virkede, at vi alle sammen krydsede alt, hvad der kunne krydses :-D
    Et forsinket, men ikke mindre velment, ønske om en tur til Israel!

    SvarSlet