torsdag, august 13, 2015

Perspektiv fra 1.sal.


Jeg har haft vagt på KunstCentret Silkeborg Bad i dag.

Der er stadig Heerup og Sylvester - udstilling.


Den er populær.
På et tidspunkt, da jeg gik min runde på 1. sal, havde jeg kig til omvisningen for en gruppe voksne.

I samme kig kunne jeg se, at der kun  sad et par gæster i cafeen.


Fra en anden vinkel kunne jeg se ned på en gruppe 3. klasses elever, der var ved at blive indført i det poetiske, fantasifulde Heerup og Sylvester-univers.
Der var liv i alle kroge. Det giver en dejlig stemning med mange gæster.

I forgårs havde jeg besøg af en kær veninde, som jeg ikke har haft kontakt med i mange, mange år.


Vi har delt mange ungdomsår og oplevelser, og det var så dejligt, hvordan snakken og kontakten var der med det samme.


De bor i Norge, og jeg havde tænkt, vi skulle spise frokost på Silkeborg Bad.
Men de ville hellere blive hjemme hos mig.



Jeg skyndte mig at bestille og hente noget smørrebrød.



Men du ved ikke, hvad du gik glip af, Mona. Måske det bliver Badet næste gang?
Man kan sende sin fugl i forvejen, mener Sylvester.
Og se det hele lidt fra oven.
Ikke nogen dårlig ide.  ;-)

4 kommentarer:

  1. Åh, en dejlig tanke med en fugl man kan sende i forvejen...., hvis man nu ikke rigtig tør.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, ja man kan sende tanke-fuglen ;-)

      Slet
  2. Sylvester har mange gode tanker. Her var et af dem jeg ofte har tænkt på, især når jeg, som alt for ofte bare siger ja, før jeg tænker.
    Skøn dag du der har haft.

    SvarSlet
  3. Abildjyden, jeg havde et par dejlige dage. Ja, hvis man ikke rigtig tør ... Så gælder det om at finde måder til at komme ud af komfort-zonen. ;-)

    SvarSlet