tirsdag, april 25, 2017

En dejlig tirsdag.

 Træning og tirsdagshygge i Sportscentret.

Jeg er faktisk overrasket over så mange, der ikke sætter sig og drikker kaffe og spiser et stykke brød.
Men vi, der sætter os i sofaen, hygger os med det.

Jeg cykler i 20 min., holder en spisepause ;-) og træner videre derefter.
Sådan er det om tirsdagen.
Vejret har været rigtigt aprilsvejr.


Regn, slud og haglbyger har hærget på skift.











Jeg har været med Mattias og hans forældre til fem års dåbsjubilæum i Mariehøj kirke, hvor han blev døbt.

Jeg har ikke hørt om det før. Det var et fint arrangement.
Børnene fik et lys med hjem.













Efterfølgende blev der serveret spagetti og kødsovs i sognehuset, og mens forældrene drak kaffe kunne børnene spæne rundt udenfor, inden der blev sluttet af med en tur op i kirketårnet.
Desværre følte jeg mig ikke lige i stand til at gå med derop.
Heldigvis var det tørvejr, da Mattias trængte til at komme ud at røre sig.


3 kommentarer:

  1. Det er en da en fin tradition med dåbsjubilæum. Måske har jeg fortalt historien før, men jeg sang engang for mange år siden til koncert i Mariehøj Kirke. Midt under koncerten hører man pludselig plaskende vand, hvilket undrer. Indtil man også tydeligt hører et toilet, der skyller ud..... Præsten er gået på toilet med tændt mikrofon! Der var en kirketjener, der fik fart på, kan du tro.

    SvarSlet
  2. Eva, jeg synes, det er en god tradition. Det er et sjovt minde, du har fra Mariehøj kirke. Mon ikke præsten er blevet drillet med det godt og længe. :-) Han glemmer nok ikke at slukke en anden gang.

    SvarSlet
  3. Sød tradition med dåbsjubilæet - og hahaha til Evas præst :-D Det var da godt, at han ikke pruttede alt for højt - så havde han vel næsten været nødt til at rejse fra sognet ...

    SvarSlet