søndag, november 26, 2017

Min julekalender.

Det var en stor, glædelig overraskelse at få en julekalender af de to.

Johanne havde sagt til mig, de havde en overraskelse, men hun havde kunnet holde på hemmeligheden, for jeg fik den først af min datter, den aften vi var til koncert.

Billedet er fra sommeren 2016, og som Johanne bemærkede: "Det var dengang jeg brugte sut."
Den lille chokoladebid, der gemmer sig bag lågerne, vil ikke blive spist om morgenen. Af mærkværdige grunde, kan jeg ikke lide chokolade eller slik før et stykke op ad dagen. :-)
Men jeg vil glæde mig over den - eller til den hele dagen.



3 kommentarer:

  1. Skøn ide! og hvor var det flot af Johanne, at hun kunne holde på hemmeligheden :-)

    SvarSlet
  2. Hvor dejlig en gave. Du er da heldig!

    SvarSlet
  3. Hvor er det en dejlig julekalender. Hvor er du heldig.
    Jeg har det lidt som dig, hver ting til sin tid.

    SvarSlet