søndag, maj 20, 2018

Solvarme dage i Skagen.

Pinsedage i solen i Skagen.

Jeg har været undervejs siden i torsdags.


Jeg har besøgt to kusinefamilier i Østervrå. Vi har hygget os med snak og dejlig mad.

Jeg har nydt landskabet undervejs. Maj måned er så smuk her i det nordjyske - også her.

Pinsedagene bliver tilbragt sammen med børn og børnebørn i et lejet sommerhus i Skagen. Vi har været her før, da Chr var tre måneder gammel.

Det er et et godt gensyn, og vejret er helt exeptionelt varmt og sommmerligt. Vi nyder det.


















4 kommentarer:

  1. Det er da også bare vidunderligt at være i sommerhus sådan et dejligt sted, når det er så dejligt et vejr. Jeg tror maj 2018 vil blive husket i mange år :-)

    SvarSlet
  2. Ellen, det gør en verden til forskel, at vejret er varmt og solrigt, og at vi kan være udenfor det meste af dagen. Min datter sagde lige 'tænk, hvis det havde regnet i stride strømme'
    Vi havde nok fundet en svømmehal og børneaktiviteter på museerne, men det her sommerliv er meget sjovere :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at være hjemmefra når vejret er så skønt. Dejlige billeder du der har med fra nogle fantastiske oplevelser.

    SvarSlet
  4. Karin, det er dejligt at komme hjemmefra og få nye indtryk. Og vi har været virkelig heldige med vejret.

    SvarSlet