mandag, september 24, 2018

Nu er sæsonen for vinterbadning begyndt.

Else og jeg mødtes i formiddags for at tage hul på vinterbadning.
Jeg har nået at tænke flere gange her i september, at nu gider jeg ikke mere, men heldigvis har jeg en makker, der gider, og det smitter.
Jeg havde tænkt, jeg ville svømme fra den ene trappe over til den næste. Men jeg er ingen bølgebryder. Der var bølger, der var større, end billedet viser :-)
Vandet er 12 grader, og det var dejligt forfriskende. I første øjeblik føltes det koldt, men vi var enige om, det er fordi, vi ikke er vant til det. Vi har dog trods alt badet mange gange, hvor temperaturen var tæt på frysepunktet.
Nu er vi i gang, og jeg glæder mig til at komme ind i rytmen med badning mandag og fredag formiddag.
PS. Jeg forstår ikke, hvad der er sket i mit kommentarspor fra i går. Jeg har svaret hver enkelt, men det er ikke synligt.
Tak til Eva, Gitte, Lene og Marianne for jeres kommentarer.

1 kommentar: