mandag, februar 13, 2017

Anti-mode.


Hvad gør man, når ens ben bliver lukket ind i en skinne, der gør det næsten dobbelt så stort som det andet ben?


Jeg har fået syet en kile i buksebenet. Det er nogle gamle bukser, som jeg regnede med skulle være til havebrug.

Jeg synes ikke, det skæmmer så meget, så det gør noget.

Det meste af tiden har jeg brugt et par grove strømpebukser sammen med kjoler.

De strømpebukser har virkelig overrasket mig med at være så elastiske og samtidig så stærke.

I morgen er der tre uger tilbage med Jack skinnen!


Jeg tæller dagene og klipper et tal af målebåndet hver dag.
21 dage i morgen.

I eftermiddags gik jeg hen til en frisør her i nabolaget. Jeg plejer ikke at gå der, men det er indenfor min nuværende gangdistance.
Jeg er ikke blevet klippet i to mdr., og mit hår bliver så tjavset, så det var dejligt.













Dagens 15.30 billede.
Det har været en fin dag med let frost, solskin og blå himmel.

8 kommentarer:

  1. Tænk at du nu kan gå hen til frisøren, det er godt at læse. Og nu er du så mere end halvvejs, det er en god ide med synligheden i form af et målebånd. God dag til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, det er også stort at kunne gå hen til frisøren. Jeg tog en lille prøvetur om søndagen, og det gik godt.

      Slet
  2. Åh, som det må være dejligt med en frisørtur. Det er da rigtig smart med den kile. Jeg kan slet ikke forstå, du har kunnet klare dig med strømpebukser. De må godt nok være elastiske.
    Og solen gør dagens billede så meget mere mildt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, jeg er så overrasket over de strømpebukser. De er usædvanlig stærke, og jeg har kunnet holde varmen, for jeg har været indendørs, bortset fra turene til Viborg i Taxa.
      Men det var dejligt at få kile i bukserne ;-)

      Slet
  3. Så skønt du kunne gå til frisør, og du nu har ramt dag 21.
    det er da godt du har kjoler, dog er variationen at foretrække, så god ide med kilen, og som du siger, skæmmer det ikke.
    Dit 15.30 billede har et dejligt lys.

    SvarSlet
    Svar
    1. Karin, det føles som en lille sejr, når jeg kan noget mere. Som f.eks. at gå hen til frisøren.
      Det er tydeligt at dagene er blevet længere. Dejligt.

      Slet
  4. Du er god til at indrette dig efter de forhold, der nu engang er dig givet, men jeg kan godt forstå, du glæder dig til de 21 dage er gået :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, i morgen er det 20 dage :-) Tiden er jo gået hurtigt, når jeg tænker tilbage. Udgangspunktet var 56 dage. Men i begyndelsen tænkte jeg slet ikke frem. Jeg koncentrerede mig kun om den dag, jeg var i.

      Slet