lørdag, februar 18, 2017

Hovsa - en anden udsigt 15.30.

Ingen udsigt til den stille vej med den irriterende hvide bil i dag kl 15.30.

Min kære ældste datter hentede mig til en cafe-tur i dag. 
Målet var egentlig Den Go'e Fe , byens økologiske cafe med den hyggelige stemning og de meget gamle møbler, som må stamme fra min mormors tid. Men vi var for sent ude, så i stedet blev det Cafe Tværgade. Også et hyggeligt sted med en helt anden stemning.
For mig var det nærmest ligegyldigt, hvor vi var. Sådan en uforstyrret voksentid er guld værd. Tak for den, søde ven. Jeg elsker mine børnebørn højt og vil også gerne være sammen med dem.<3 nbsp="" p="">
Det var også utrolig dejligt at være udenfor mine hjemlige vægge.

Der er nogle, der har spurgt, hvordan jeg husker at fotografere kl 15.30? Det gør jeg, fordi jeg har stillet mit ur på telefonen. Hahaha. ;-)
Men det er jo lidt snyd, for kioskmanden i Brooklyn (min inspirationskilde) fotograferede det samme gadehjørne hver dag. Han forlod nok heller ikke sin kiosk i løbet af dagen, hvad jeg kommer til at gøre mere og mere, regner jeg med.

Jeg havde en god nat med Jack skinnen og mit knæ. Jeg tilskriver det, at jeg gennemførte skyggebelastning med to stokke i går. Nu har jeg gået mere i dag, så jeg er spændt på, om det hævner sig i nat.


6 kommentarer:

  1. Det var da et herligt 15:30-billede. Du har et par dejlige døtre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, det har jeg. Et par dejlige døtre ;-)

      Slet
  2. Alenetid med datter er noget af det bedste. Det har intet at gøre med, at man ikke holder lige så meget af sine børnebørn, for det gør man naturligvis. Det er bare to forskellige ting :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, de to ting kan ikke sammenlignes. Dejligt samvær på hver sin måde. ;-)

      Slet
  3. Åh det var godt, det er skønt at have sine børn for sig selv en gang imellem.

    SvarSlet
  4. Lene, ;-) du taler af erfaring :-)

    SvarSlet