onsdag, december 21, 2011

Andejagten er forbi.....

For mit vedkommende er andejagten forbi.
Jeg har været på Gothenborg i dag og hjemførte en økologisk and, der har gået på de grønne marken og svømmet i den lille sø. (ser først nu, at søen er et hjerte, der ligger ned)

Jeg plejer nu at finde ænder i supermarkeds-frysediske. Og de plejer at være gode.
Der skulle bare ske noget nyt i år.
Udover at være en gårdbutik er Gothenborg også et sted, man kan leje til fest eller kursus. Der foregår også forskellige arrangementer derude.


Der blev også tid til at følge med på en herlig første tur i solskin.

2 kommentarer:

  1. Godt at have anden i hus. Mine to skal op af fryseren senere i dag.
    Gothenborg ser ud til at være et spændende sted. Der er mange små perler rundt i landet.

    Det bedste har nu nok været turen med barnevognen, hvis jeg skal gætte :)

    SvarSlet
  2. Eva, ja anden skal op af kulden 2 dage før. Min kom til optøning i går, fordi jeg steger den d. 23.
    JA, hvor er det hyggeligt med sådan en barnevognstur. ;-)

    SvarSlet