søndag, august 05, 2012

Selv om man er lille ...

Selv om man er lille, kan man godt holde øje - og følge med.

Se lige, hvad man har kapret: en fjernbetjening mellem fødderne og en vejrstation i hænderne.
Legetøj er ikke så interessant ;-)
Sådan er interessefeltet blevet udvidet, når man er 16 mdr.

Når man er 8 mdr., eksperimenterer man med at komme op at stå.
Det kræver stor koncentration og far'ens hånd som sikkerhed.
Jeg glæder mig over at se, hvordan de udfolder sig, mine små børnebørn.
Hvor er der stor forskel i den alder.
Om et par år vil vi nok ikke tænke på, at den ene er 8 mdr. ældre end den anden.
Jeg nød at have besøg af dem i går.

6 kommentarer:

  1. Du er heldig at kunne følge dem så tæt på. Hvor er de dejlige.

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå, du nyder at have besøg af de to små guldklumper. Børn vokser så hurtigt, og det er dejligt at følge deres udvikling tæt.

    SvarSlet
  3. Smiler,,,, ja ungerne er godt med , man skal ikke være ret gammel før man kan håndtere en fjernbetjening ❤
    Kan godt forstå du nyder de skønne unger ...
    Rigtig god dag ....

    SvarSlet
  4. Eva, jeg føler mig også priviligeret over, mine børnebørn bor så tæt på.
    Især også fordi begge mine piger har boet i udlandet. Og man ved aldrig om de bliver hængende.

    SvarSlet
  5. Madame, det er dejligt og spændende at følge deres udvikling

    SvarSlet
  6. Jonna, de er godt med. Den ældste tog også bilnøglerne fra bordet, vinkede og gik ud til døren. Så kom han af naturlige grunde ikke længere, men han har jo set forældrene gøre sådan mange gange.

    SvarSlet