I Aqua, i søndags, havde jeg selvfølgelig gang i mit fotoapparat.
Men lige pludselig stod alting stille.
Apparatet kunne hverken lukkes eller åbnes. Det var låst fast.
Og langsomt forsvandt opladningen fra batteriet.
Stadig i åben tilstand, men fastlåst.
(Billedet i forrige indlæg er taget med min telefon af en anden gæst.)
Hjemme igen, fandt jeg kvittering og garanti frem.
Apparatet er købt for to år siden.
Sjovt nok, opstår problemerne med vores apparater, lige når garantien er udløbet.
Men hjælpen var nær.
'Skal jeg have et nyt apparat, eller hvad tror du?', spurgte jeg den meget unge mand i PhotoCare i Østergade.
Han ville gerne beholde apparatet lidt og kigge på det, idet der ingen grund var til at sende det til producenten.
Jeg er helt tryg ved at han kigger på det.
Sidst på eftermiddagen i går ringede han og sagde, at nu var det i orden.
Derfor køber jeg aldrig fotoapparat på nettet.
Jeg har brug for en 'støttepædagog' tæt på.
Og aldrig bliver det så meget som antydet, at der jo findes en brugsanvisning til mit apparat.
Det var rigtig fin service, du fik, og dejligt at dit apparat kunne ordnes forholdsvis nemt. Mit fik desværre dødsdommen hos forhandleren, hvor jeg havde købt det for 4 år siden.
SvarSletnemlig,,, dejligt at ha hjælpen lige ved hånden, jeg var kisteglad da jeg købte min ipad i den lokale Ekspert,han hjælp mig med noget opsætning med et venligt smil om læben, det kunne en webshop godt nok ikke ha klaret ;O)
SvarSletDejligt med service, når man har brug for det.
SvarSletDet var da heldigt, at apparatet kunne bruges igen:)
Øv, at det skulle ske lige på det tidspunkt, men godt med så fin en servide.
SvarSlet