tirsdag, august 07, 2012

Til ham der har alt ...

Hvad giver man i fødselsdagsgave til ham, der har det hele?
Jeg har spurgt mig omkring og læst på hjemmesiden med gaven til manden, der har alt.
Der var ingen overbevisende ideer.
Jeg har flere gange givet en bog og vin.
Det bliver lidt ensformigt, selv om bogens indhold er forskelligt fra år til år.
Og den firkantede pakke er helt uden overraskelse.

Det ender med at blive et hjemmelavet kort og en tekst der siger, at en kold og mørk efterårs/vintereftermiddag, inviterer jeg lige pludselig dem (veninden og ham) hjem til kakao og boller og bagefter en tur i biffen.
Jeg elsker eftermiddagsbio om vinteren.
De går sjældent i biografen, men jeg tror, de vil synes om det. Og filmen kan de selv vælge.

Jeg var nede i biografen tidligere i dag for at hente en brochure, som skal følge med kortet.

Der var ingen mennesker på cafeernes serveringssteder ved åen.
Jeg sad under den kunstige varme og fik en kop kaffe, inden jeg gik hjem igen.
 Nu må jeg til at gøre mig klar.
God aften til dig, der læser med.

7 kommentarer:

  1. Jeg synes det er en god idé at give manden, der har alt, en oplevelse som den, du fortæller om! Det bruger vi meget her hos os.
    En god aften også til dig!

    SvarSlet
  2. god aften Betty,,, DEt var da lige gaven til ham der har alt, rigtig godt fundet på,,
    kommer til at tænke på jeg fik en seddel fra min datter til mors dag, hun ville invitere mig på et ganske bestemt sted til en frokost,,, jeg tror hun har glemt mig :O(

    SvarSlet
  3. Madame, det er spændende at høre, at I giver oplevelsesgaver

    SvarSlet
  4. Jonna, det var sødt af din datter at invitere til frokost.
    Man kan nok let glemme, når man giver sådan et løfte.
    Nu må jeg se at huske det.

    SvarSlet
  5. Det var en god idé, - så bliver det en oplevelse til fælles glæde.
    Eftermiddagsbio er en god opfindelse. Jeg har så svært ved at holde mig vågen om aftenen i en mørk biograf:)

    SvarSlet
  6. Eva, det skal ikke bare være billetter til de to. Jeg vil også være med. ;-)
    Ja, eftermiddagsbio er hyggeligt.

    SvarSlet
  7. Go' ide - gaver til dem der har alt, er bestemt ikke nemme at hitte på.

    SvarSlet