tirsdag, marts 15, 2016

Forårsbadning.

Den, vist flere gange omtalte forkølelse, spændte ben for mangt og meget de seneste 3-4 uger.
Bl.a. mit søbad. Men i sidste uge begyndte jeg igen. Jeg var lidt spændt på, om jeg eller kroppen kunne huske det kolde gys. Det gik fint. Oplevelsen var ikke gået i glemmebogen.
I dag var jeg der igen og blev meget overrasket over det fine, tynde lag is på vandet.

Solen skinnede og varmede.
Kvinden, der står  på broen og klæder sig på, synes det er specielt dejligt at klæde om på broen, når vejret er så fint som i dag. Jeg har vænnet mig til at bruge omklædningshuset.

Nu kan det vel ikke kaldes vinterbadning mere? Det må være forårsbadning.

7 kommentarer:

  1. Brrr, det må da så absolut skulle kaldes vinterbadning, når der er is på vandet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Men Ellen, vi er jo i marts ... ;-)
      Den første forårsmåned.

      Slet
  2. Is på vandet? Det ville jeg også være blevet overrasket over.
    Hvor er der fint.

    SvarSlet
  3. Eva, da jeg kiggede nærmere på vejrudsigten, var der lovet lidt nattefrost. Det havde jeg bare ikke hørt ;-)

    SvarSlet
  4. Du er så sej :-) og tak for boganbefalingerne.

    SvarSlet
  5. Pyha en lang forkølelse - Godt du har i gang igen. Er sikker på dine SFO børn etc. har savnet dig.
    Mon ikke det at lade vandet ramme, er det samme som andre genkendelser?

    SvarSlet