tirsdag, januar 13, 2015

Dejlige vinterfarver.



Fra mit køkkenvindue er der udsigt til et fælles blomsterbed, som boligforeningens gartner passer.

Jeg havde ikke opdaget det fra vinduet, men da jeg gik forbi, så jeg to vintergækker.
Man skulle næsten tro, de lige var plantet?

Dejligt at se den lille gæk.

På den anden side af huset, i min have, er de ikke så langt fremme.



Det har været tørvejr i dag - for en gangs skyld. Med grå himmel.
Jeg nyder de vinterlige farver i skoven og ved søen på denne her årstid.







Træstammer har så forskellige farver.
Og struktur.







Her et birketræ.

6 kommentarer:

  1. Du har ret, - der er smukt lige nu. Og jeg elsker at se de små forårsblomster poppe op.

    SvarSlet
  2. Heroppe varer det noget endnu inden gækkerne slår sig løs ovenjorde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, der er koldere deroppe nordpå hos jer ;-) Men gækkerne er der. Under jorden.

      Slet
  3. Dejlige billeder, Betty - tænk at der allerede er vintergækker i blomst! Det har jeg ikke set her endnu.

    SvarSlet
  4. Gitte, jeg tror heller aldrig, jeg har set vintergækker så tidligt.

    SvarSlet