lørdag, januar 24, 2015

Med hovedet under vand igen ...

Fra i aften og 4 dage frem, vil jeg tilbringe dagene her på Gerlev Idrætshøjskole.

Jeg glæder mig til at få hovedet under vand igen.

Det er flovt at indrømme det, men jeg har ikke fået øvet mig så meget, som jeg var opsat på, da jeg kom hjem fra det første kursus i oktober.

Faktisk har jeg kun været i svømmehal en enkelt gang siden.







Jeg glæder mig rigtig meget over, at jeg købte togbillet i går. Vinterkørsel er ikke min favoritdisciplin.
Det har sneet i nat og gør det stadig.
Hvis togtrafikken afvikles normalt, så vi jeg sidde og fryde mig over udsigten ned gennem Jylland og over Fyn.

I morges udsigt til blommetræet.


I går.
Mattias var i gang med sne-kager.
Og der var blå himmel.

6 kommentarer:

  1. Det lyder vel nok dejligt med dine fire dage på Gerlev Idrætshøjskole!

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker dig et dejligt kursusophold.

    SvarSlet
  3. Tak Eva. Halvdelen af tiden er gået. Og den er gået rigtig godt ;-)

    SvarSlet
  4. Håber dit kursus gik godt. Fornuftigt at køre med tog i sådan noget vejr. Er det tøvejr nu? Og mon ikke det efter denne gang bliver til flere ture i svømmehallen! Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  5. Tina, kurset gik godt. Men der skal meget træning til for at blive en habil svømmer.
    Her er der skiftevis tø og lidt frost.
    Jo, jeg må mere i svømmehallen ;-)

    SvarSlet