fredag, oktober 22, 2010

Klar igen

Ombygningen af fitnesslokalet er ved at være overstået.
Selvom der har været håndværkere, har vi godt kunnet være der og træne de seneste dage.
Man kan sige meget. Men hyggeligt og smagfuldt bliver det aldrig. Det kan vist ikke lade sig gøre med den slags inventar.
Der er kommet 3 nye gang/løbebånd som det til højre i billedet.
Det er uden tv-skærm.Posted by Picasa
De gamle, som man kan se et eksemplar af til venstre, forsvinder. Det kommer jeg til at savne.
Jeg elsker at se tv, mens jeg traver afsted.
Slut med det.
Og jeg har i den grad mistet motivationen. Håber det kommer, når zumba og pilates begynder igen i næste uge. 

1 kommentar:

  1. Jeg har prøvet det der med maskiner flere gange,- altid motiveret fra starten, altid ret hurtigt blevet træt af det, fordi det er så kedeligt. Selvom det er dejligt at mærke, at hele kroppen bliver rørt, så er det altså for uinspirerende. Og så uden tv....
    Jeg håber, at Zumba kan få glæden frem igen. (Det har jeg til gengæld ikke prøvet, men måske...)
    God lørdag.

    SvarSlet