onsdag, juli 23, 2014

Om overraskelser.

Det var en perfekt kulisse til have-surpriseparty i går aftes.

Jeg var inviteret til gode venner.
Fødselaren blev fuldstændig overrasket og meget glad (man har hørt om dem, der ikke er så glade for at blive overrasket på den måde) Sådan var det ikke her, og det blev en rigtig hyggelig aften.


Efterhånden som aftenen skred frem, blev temperaturen bedre og bedre og en anelse tempereret.


Jeg vil ikke klage over den fantastiske sommer. Jeg vil bare finde skyggefulde steder at opholde mig.
(min medfødte og iboende bonde er dog lidt bekymret over det tørre vejr i forhold til afgrøderne)


Om lidt kører jeg til Hvide Sande, hvor Mattias har holdt ferie sammen med sin far og mor i lidt mere end en uge. Jeg glæder mig til at snakke med ham. Han siger så meget, så jeg tit bliver helt forundret.

4 kommentarer:

  1. Jeg har også hørt, at nogle ligefrem blev sure over at blive 'surprise-party'et', men mon ikke de fleste bliver glade for det? Rammerne kunne, som du skriver, ikke være meget bedre lige nu.
    God sur sydover :-)

    SvarSlet
  2. Ellen, ja det har jeg også hørt. Dog ikke oplevet. Tak for god-tur-ønsker. Jeg tænker mest vestover, når jeg tænker Hvide Sande i forhold til Silkeborg, men det er også en anelse syd. ;-)

    SvarSlet
  3. Da jeg for snart mange år siden fyldte 30 år, havde jeg i et stykke tid inden en slem mistanke om, at der var nogle, der ville arrangere et surprise party. Og jeg hader af et godt hjerte den slags. Så jeg proklamerede gentagne gange og for alle og enhver, at de overhovedet ikke skulle finde på at gennemføre det.

    Til sidst blev de så nervøse, at de aflyste det hele. Med det resultat, at jeg sad helt alene derhjemme den aften. Så kunne jeg lære det :-)

    SvarSlet
  4. Åh Nille, så var du selv ude om det ;-)
    Måske ville det have været sjovt, og eftersom du havde en mistanke, ville du ikke være blevet slået helt omkuld af overraskelse ?

    SvarSlet