mandag, juni 27, 2011

Slut med Jazz Festival.

Så er mine to gæster og byens ca. 30.000 taget hjem igen.
Der har været omkring 70 bands, der har spillet i de 3 store telte og de mange små spillesteder rundt om i byen.
Det har været spændende og festligt, men også dejligt, når det bliver hverdag igen.

 Udenfor Havneteltet bliver der fyldt godt op med bådfolket, der gerne vil være tæt på.


Musikere kan godt få brug for at lægge både jakker og instrumenter.






På det lille nybyggede dæk i havnebassinet havde nogen fået plads til sofaen.


Jeg vil ikke give mig af med at anmelde bortset fra at nævne Caroline & Keith Stephen Hot Club Trio.
Hun synger smukt og ser bedårende ud. Den del jeg hørte, var gamle,  skattede jazz-evergreens, og de gjorde det rigtig godt.

4 kommentarer:

  1. Det lyder spændende med jeres årlige jazzfestival, Riverboat! I København har vi jazzfestival fra på fredag. Dejlige bileder du har taget, Betty, og jeg kan se på vinflasken og ølglasset, at man ikke har behøvet at lide nød :-)

    SvarSlet
  2. wau et par festdage,,,dejlige stemningsfulde billeder :O)

    SvarSlet
  3. Gitte, det der gør jazzfestivalen så attraktiv her i byen er, at der er gratis adgang til de mange koncerter.
    Nej, ingen lider nød. Øl og vin er dog dyrt, men financierer festivallen sammen med sponsorer. Så alle opfordres til at købe mange øl til 40 kr pr glas ;-)

    SvarSlet
  4. Jonna, der er fest i hele byen. ;-)

    SvarSlet