torsdag, juni 16, 2011

Dekoration.

En dør i mit soveværelse er blevet blændet, og da den trods maling alligevel ikke falder helt i med væggen, har jeg spekuleret på, hvordan den så kan fremhæves.
En helt anden farve maling?
En bane tapet?
Wallstickers?

Det blev i første omgang wallstickers med sommerfugle i pangfarver.
Jeg er ikke rutineret i at handle på nettet, men når jeg gør det, bliver jeg overrasket over, hvor nemt det er.
To-tre dage efter bestilling lå varen i postkassen, ledsaget af et venligt brev og et lille stykke chokolade.
Wallstickers er lette at arbejde med. Og de findes i utallige varianter.
Jeg fandt mine hos Dimaria

Jeg er inviteret ud i sommerlandet på Mols i dag.
Vejrprofeterne lover godt vejr først på dagen.
Her er der stadig overskyet. Måske ser det bedre ud lidt længere østpå.
Ellers er det også lige meget. Vi er ikke afhængige af vejret for at hygge os.
Men lidt sommer skader jo aldrig.

6 kommentarer:

  1. Jeg handler utrolig meget på internettet og jeg er vild med - netop fordi det er så dejlig nemt. Hvis man er lidt kvik ved tasterne, så kan man faktisk også spare en hel del penge.

    Jeg synes din dør er blevet smart. Og hvis du bliver træt af den, så er den sikkert nemt at finde på noget helt andet.

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet en sjov og flot dør og uden at du skulle ud i den helt store investering.
    Hjertelig tillykke til din datter, det bliver spændende, når der bliver 2 om hovedrollen, men sikkert også uendelig dejligt.

    Jeg har været lidt tilbage hos dig og faldt over Hanne Aabo´s skønne billeder, tak fordi du gjorde mig opmærksom på hende.
    De elastikker på hovedrolleindehaveren er bare helt uimodståelige ☺.

    SvarSlet
  3. Jens, jeg kan godt forstå, du handler på nettet, når det er så nemt.
    Ja, det er nemt at fjerne wallstickerne igen, og ikke særlig dyrt at skabe lidt afveksling

    SvarSlet
  4. Tak for din kommentar, Annette. Dejligt, du er tilbage.
    Ja, det bliver skønt, når der vil være to om hovedrollen.

    SvarSlet
  5. Det ser da rigtig godt ud med sommerfuglene. Herlig ide.

    SvarSlet
  6. Hejsa. Jeg har også tidligere købt wallstickers hos DiMaria; med stor succes. Hun har et kæmpe udvalg, og jeg har brugt mine til at gøren en grim og gammel dør spændende :-)

    SvarSlet