fredag, december 18, 2015

Dagens søde, sjove oplevelse.

Når min badeveninde ikke kan, på det tidspunkt jeg kan, så er jeg altid spændt på, om der er  andre badende ude ved søen.
Jeg sprang over den hurtige opvarmnings-gå-tur i dag, fordi der allerede var en kvinde i gang med at klæde sig af. Jeg fik i en fart gjort hende ved selskab. Det kolde gys varer ikke mange øjeblikke, men straks føler jeg mig meget opkvikket. Det må være naturens lykkepille.
Inden jeg var helt klædt på, var der 4 kvinder på vej ud på broen.

















Kort tid efter hørte jeg børnestemmer, og det viste sig, at 8 - 10 børn sammen med to lærere snart var klar i badedragt og nissehue.






Lærerne fortalte, at de kommer hver fredag 14.45. Det var en undtagelse, de var der tidligere i dag.







Ikke alle børn var lige begejstrede, men jeg tror, de var i allesammen. Også lærerne til sidst.



Som lokkemad blev der kastet poser ud i vandet, og det gjaldt om at få fat i en pose, som indeholdt popkorn.
Seje børn. De opholdt sig længere tid i vandet, end de tre dyp, jeg tager.

Min yndlingsnisse på badebroen.

3 kommentarer:

  1. Hvor er I seje alle sammen, Betty! Jeg ville aldrig turde hoppe i iskoldt vand.

    SvarSlet
  2. Det griber vist om sig, det koldtvandsbaderi! I er godt nok seje, er I.
    Nu mangler du bare snart at få dine børnebørn med på ideen :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er det en skøn idé at bade med sine elever! Stor respekt for det.
    Du er da bare en sand viking efterhånden.

    SvarSlet