lørdag, december 19, 2020

Solen skinnede ...

 Allerede fra morgenstunden var det tydeligt, at solen var på vej igennem skyerne. Hvor var det skønt at blive konfronteret med mit eget spørgsmål "Måske skulle jeg have haft solbriller på i dag?" 😊

Min pokemón-jæger ringede og spurgte, om jeg ville med ud. Det ville jeg gerne. Vi gik gennem Papirfabrik-området for at komme ned til Kvickly og hente bonuskortet til Julefeber.

Min billedopstilling fungerer ikke optimalt. Jeg trænger til coaching på det område. Men det er en fin tur forbi de gamle bygninger, der engang husede pengeseddel-fremstilling i Danmark. 
Mens Chr. jagtede Pokemón, jagtede jeg fotomotiver.

Vi købte rundstykker med hjem og hyggede os i den udvidede familie, før vi gik hver til sit. 

 

 

 



6 kommentarer:

  1. Jeg tror vi er mange, der har nydt solen i dag - det er da også dejligt med lidt mere lys over land :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var fantastisk med sol i dag :-)

      Slet
  2. Det var en livgivende lørdag. Hyggeligt at du bliver inviteret med på pokemonjagt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Livgivende er det rigtige ord, Lene. Ja hyggeligt.

      Slet
  3. Glædelig jul! Man bliver så glad, når solen endelig skinner. Og nu kan vi også glæde os over, at dagene bliver længere.
    Når du lægger billeder ind i blogger, kan du selv vælge, om de skal ligge i midten, til venstre eller til højre.

    SvarSlet
  4. Tak i lige måde.
    Jeg plejer at kunne vælge, som du skriver, i midten, til højre eller til venstre, men det er låst fast, så jeg kun kan vælge stor størrelse, der fylder det hele. eller til venstre. Det er sikkert bare en lille detalje :-)

    SvarSlet