mandag, september 20, 2010

Huskekage

I morgen kan man købe huskekager efter brødrene Prices opskrift.
 Lene fortæller om den internationale Alzheimer dag.
Det fik mig til at tænke på en tlf.samtale, jeg havde forleden dag.
Optakten til samtalen var, at jeg havde ryddet for grundigt op og smidt Folkeuniversitetets katalog ud, inden jeg havde fået noteret tidspunkt og lokalitet for fotoforedragene i min kalender.
I stedet for at gå ind på hjemmesiden og lede det frem tænkte jeg, at det ville være hurtigere lige at ringe og få besked.
Så jeg ringede og forklarede, at jeg kunne ikke huske, hvilken bygning kurset skulle foregå i, og jeg kunne ikke huske klokkeslettet. ??
'Kan du huske kursets nr?' blev jeg spurgt.
Det måtte jeg svare nej til.
Så ved jeg ikke, hvad det søde væsen i den anden ende af telefonen tænkte, men hendes næste spørgsmål lød 'kan du huske, hvad du hedder?'
Derfra kunne hun så komme videre......... ;-)

4 kommentarer:

  1. Lene, hvad er det nu, det er???
    Ha-ha.....

    SvarSlet
  2. Tjaaah, sådan kan det gå, når vi er for grundige med oprydning ☺.

    SvarSlet
  3. Annette, sommetider kan vi være for grundige. ;-)

    SvarSlet