mandag, april 25, 2011

Hvor blev de af??

Mon det passer de søde katte at vise sig i dag?
Om lidt er jeg på vej ud til min bror og svigerinde, der opholder sig i deres dejlige sommerhus, hvor jeg passede Whitney og Stribe nogle dage i september sidste år.

Og over til noget helt andet:
Hvad er der sket med den gadget, der hedder Followers eller Faste Læsere??
Hos mig er den pludselig forsvundet....
Jeg har ikke gjort noget.....

Har du oplevet det samme??
På betjeningspanelet kan jeg se, jeg har 54 faste læsere.
Men jeg savner i den grad de små ikoner, der fortæller, hvem det er.
??????

Men nu:
Ud i det flotte solskinsvejr.

5 kommentarer:

  1. God påskemandag til jer og du har haft dejligt besøg i påsken og nydt god musik siden sidst jeg kiggede ind :-)
    Og far og søn, der slår græs sammen, er et skønt billede :-)

    SvarSlet
  2. Bare rolig - alle billederne er på plads igen - jeg kan i hvert fald godt se dem :-)

    Og ihhh, hvor har du da bare nydt dit skønne lille barnebarn her i påsken.
    Dejligt, ikke?

    SvarSlet
  3. Lene og Ellen, tak for jeres kommentarer.

    Ellen, jeg håber, billederne også bliver synlige hos mig

    SvarSlet
  4. PS Ellen, øv, ingen billeder hos mig af faste læsere!!

    SvarSlet
  5. De er der sikkert næste gang, du starter pc'en. Sådan er det også nogle gange hos mig, men jeg går ud fra, at når ingen melder, at de ikke kan se billederne, er det nok kun hos mig, den er gal...

    SvarSlet