fredag, april 01, 2011

Sikringer der sprang.....

Sikringer der sprang, det var, hvad jeg fik ud af højtryksrenseren.
Øv og øv!
Og min computer reagerer overhovedet ikke på mit kamera, på en usb stick eller min backup.

Men jeg kan dog komme på nettet.

Inden computeren blev så doven og uregerlig fik jeg lagt billederne fra Berlin i en power point og over på en dvd.
I morgen skal jeg i teater med de fleste af dem, der var med.
Dvd'en kan fungere som værtindegave, der hvor vi skal spise.

Men er der overhovedet noget ved at give en billedserie? Er vi ikke så oversvømmet med billeder, at de i nogen grad har mistet værdi?

Jeg synes dog stadig, det er sjovt at fotografere.

Der bliver nok en lille blogpause.
Især hvis jeg ikke kan lægge billeder på bloggen.

5 kommentarer:

  1. Den renser havde nok også skrabet overfladen af fliserne, så de efterhånden bliver ødelagte...har jeg da hørt...jeg tror, det er en god ide med den CD!

    SvarSlet
  2. Lavendel, det kan godt være, det ikke er godt for fliserne? Og det er skidt, hvis de bliver ødelagt. Men det er nemt! ;-)

    SvarSlet
  3. Øv - jeg synes du er lidt uheldig. Jeg håber at du snart får det fixet.... selv om jeg tror det kan være meget sundt med en blogpause fra tid til anden. :-)

    SvarSlet
  4. Øv da, Betty :-(
    Du har ret i, at vi bliver oversvømmet med billeder, men af en eller anden grund bliver alle altid glade for en stribe billeder, hvor de selv deltager på de fleste af dem ... ;-)

    Det kunne godt lyde som en ny pc er løsningen, med mindre du kender en rigtig pc-nørd. Det er godt, de ikke er så dyre mere. Pc'erne altså ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg synes, billeder er en af de dejligste gaver at få, Betty. Håber du får klatret dine computerproblemer - det er ikke rart, når pc'en ikke makker ret!

    SvarSlet