lørdag, juni 29, 2019

En dejlig sommerlørdag.

Sommerstemning ved den kunstige sø, der ligger små tre km. herfra.
Her er ikke overfyldt som ude ved Almind sø, så vi nød nogle timer i solskinnet.

Drengene er i gang med den altid sjove leg, at dække hinanden til med sand.

Træbevoksningen tættest på bredden er faktisk en lille ø. Det er meget spændende at komme over til den. Vandet er ret lavt, så det er ikke vanskeligt. Selv ikke hvis man er lille.
Ulempen og sikkert også årsagen til, at stedet ikke er overfyldt, er, at der ikke findes toilet og omklædning.



Johanne tager mod til sig og skal også prøve at blive dækket af sand.

















Senere på dagen mødtes jeg med venner nede i byen og hørte musik både i teltet og i Musikhusets foyer.
Her i aftensol foran Musikhuset.
Det har været en dejlig dag. Jeg mangler 500 skridt i at være på 10.000 :-) :-)

5 kommentarer:

  1. Det er helt fantastisk vejr lige nu, - selvom jeg helst nyder det i skyggen. Det er skønt at være i nærheden af vand, så en lille kunstig sø er ikke så tosset at have.

    SvarSlet
  2. Hos os blæser det meget, så temperaturen er ikke så høje som andre steder. Men i læ er der skønt.

    Dejligt med en sø og en ø, som man kan lege i og på :-)

    SvarSlet
  3. Det er lige vejr til leg på stranden - hvor ser det dejligt ud! Minder mig om min barndom, hvor jeg badede i Furesøen, og nu er det Liseleje.

    SvarSlet
  4. Det er dansk sommer, når den er rigtig god - hos os har det dog været lidt for varmt i dag, men man tør jo næsten ikke brokke sig ;-)

    SvarSlet
  5. Eva, Lene, Gitte, Ellen, tusind tak for jeres kommentar :-)

    SvarSlet