søndag, oktober 22, 2017

I nedsat gear pga forkølelse.

For tre-fire dage siden begyndte jeg at få lidt ondt i halsen og blive lidt snottet. Kun lidt.
Men jeg bestemte mig for at sætte ind straks med kamillete, echinaforcedråber, næsespray og strepsil halstabletter.
Trods den tidlige indsats har det alligevel udviklet sig til lidt mere. Kun lidt mere. Men især hoste om natten. Jeg hoster også om dagen, men det er ikke så generende som om natten. Det opleves som en mere langvarig hosten om natten. Måske forstærkes oplevelsen, fordi det er nat?
Snart vil jeg drikke en godnat-kamillete og satse på, at den kommende nat bliver mere rolig.
Jeg har aflyst min badeaftale med Else i morgen for ikke at udfordre skæbnen og gøre det værre.
Billedet af motorvejsbroen over Funder Ådal (strækningen mellem Silkeborg og Herning) er fra oktober sidste år.


4 kommentarer:

  1. God bedring. Nu kommer den årstid, hvor man skal have en omgang snue m.m., - lad os håbe, at du får dit overstået nu.

    SvarSlet
  2. God bedring, jeg har haft det ligeså i weekenden, så det blev til hygge i sofahjørnet med strikketøj og en god bog.

    SvarSlet
  3. God bedring, du må ind under dynen og rekreere :-)

    SvarSlet
  4. Eva, Marianne, Lene, mange tak for god bedring-hilsner. Det går langsomt bedre. :-)

    SvarSlet