onsdag, oktober 15, 2008

Istanbul...........eller ?????

Hvad gør man lige, når der ikke står Istanbul på billetten? Og det blæser og regner, og det er rigtig kedeligt vejr.


Smukke stoffer og farver.


Bedetæpper med indbygget kompas.



De største hvidkål jeg endnu har set.................




Jamen, en tur i Bazar Vest hjælper lidt på abstinenserne. Jeg elsker alle farverne, duftene og det
brogede liv.
Men det er altså også noget, der gør træt! Sammen med Zahra nød jeg en lækker kebab inden vi drog hjem igen med eksotiske lækkerier i poserne. Hjem til en hed kop te! Ahhh.





2 kommentarer:

  1. Betty, det er den stemning man selv skaber, der er den vigtigste. Det er jo fantastisk sådan at kunne komme 'væk' for et par timer!

    Jeg undrer mig også altid over deres kæmpe grøntsager... i Istanbul så jeg radiser på størrelse med æg!

    Lyder som en dejlig pause du havde der!

    SvarSlet
  2. Nille, det var en dejlig pause

    SvarSlet