onsdag, januar 21, 2009

Igen - igen

Nu er det nok sidste gang, jeg skriver om award! ???(er ikke sikker...... )

Conny gav den til mig - tak igen!

Jeg skal sende den videre til 7 andre!!


7 bliver det ikke til!! Jeg er relativ ny her i den virtuelle verden, og jeg bakser med det, så jeg sender den kun videre til 1 person, selvom der er flere, jeg gerne vil fremhæve som skønne og spændende bloggere.

Men betingelserne for award er, at man linker til den man har modtaget den fra. (done that)

Så skal jeg linke og begrunde til modtageren:

Og modtageren er: Nicolai
Fordi Nicolai tager os rundt til restauranterne i Prag og beskriver den lækre mad, han indtager.
Men ikke mindst fordi han er så ung og så interesseret i køkken/kokkemaskiner, som han fremtryller lækre kager og desserter med. Og fordi han illustrerer sine blogindlæg med udførlige opskrifter og flotte billeder!!
Hvis det her blogindlæg lykkes, så skyldes det hjælp fra Lene og Nille og Ellen. Tusind tak!

2 kommentarer: