mandag, september 03, 2012

En smuk sensommerdag.

Det var sådan en smuk sensommerdag, da jeg kørte til barnedåb i går.

Skanderborg Slotskirke var ramme om dåbshandlingen, og fire små drenge blev døbt.
Det er en meget speciel og stemningsfuld kirke.

Bagefter var der stor travlhed og aktivitet i forsamlingshusets køkken, da mange af os skulle finde skåle og fade og arrangere vores medbragte mad.
Der var mange forskellige retter, og det blev en meget lækker buffet.
De to langborde var smukt pyntet og dækket, og bordplan og kort sørgede for, at vi kom til at møde nye mennesker.
Der blev talt og sunget, og alle hyggede sig.

Mine billeder giver ikke det rigtige indtryk af den rigelige og lækre mad.

Hovedpersonen bidrog til den gode stemning, og forældrene var søde og dygtige værter.


Hov, nu kan jeg ikke lægge flere billeder på.
Min lagerplads er opbrugt.

Nu læser jeg, at billederne på bloggen bliver lagt på min Picasa Webalbum-konto og inkluderes i min gratis kvote for 1 GB fotos.
Så må jeg vel købe noget mere lagerplads?
For 2.49 USD pr. måned.

Mit forsøg på at købe lagerplads her i aften mislykkes.
Prøver igen i morgen.

Er der nogen af jer, der har blogget i lang tid, der har købt ekstra lagerplads?

24 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud. Jeg gætter på, at alle blev mætte.


    Jeg har ikke skullet købe ny lagerplads, men læste netop om samme problem i går (var det mon hos Violykke?)

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder og supergod med sådan en buffet! Jeg lægger ikke mine billeder på blogger, men på tinypic, hvor jeg så linker til - det er gratis.

    SvarSlet
  3. Super fin fest,i har haft Stort tillykke med dåben ,,,

    Billedproblet: jeg har prøvet det samme tror jeg ,jeg kan sætte ca 4 billeder ind, så bliver jeg stoppet, og kan ike sætte flere ind . Men så hopper jeg bare ud af bloggen , og ind igen, lige med det samme, derefter kan jeg fortsætte med at sætte billeder ind ,gad vide om det er det samme du er ude inu ? men prøv da at gøre som jeg. Hvis jeg skal til at købe billedplads , stopper jeg med at blogge,syntes jeg betaler rigeligt til min hjemmeside www.jonnaipsen.dk, som jeg jo behøver. At blogge er for sjov og smadder hyggelig.
    Det tinypic Gitte fra skriver om kender jeg ikke .....

    SvarSlet
  4. En dejlig barnedåb, kan jeg læse :-)
    Dt var tidligt, du blev bedt om at betale, synes jeg - du har da vist ikke nær så mange billeder i dine indlæg som jeg, og jeg har kun brugt omkring halvdelen af min plads. Men okay - 15 kroner om måneden er nok til at overkomme :-)

    SvarSlet
  5. Eva, ingen tvivl om, alle blev mætte.
    ;-)
    Godt, du ikke har problemer med lagerplads.

    SvarSlet
  6. Madame, det lyder smart med tinypic. Jeg har ikke hørt om det før. Det lyder nemt, når du skriver om det.

    SvarSlet
  7. Jonna, jeg gjorde det samme i går aftes - hoppede ud af bloggen og ind igen. Hver gang fik jeg den besked, at jeg ikke havde mere lagerplads.

    SvarSlet
  8. Ellen, jeg tror da også, du lægger langt flere billeder ind, end jeg gør.
    Jeg har hørt noget om, at man kan vælge at udgive eller lagre billederne i en komprimeret udgave, og derved rummer lageret flere billeder. Men jeg ved ikke lige, hvordan man gør??

    SvarSlet
  9. Hvis man komprimerer billederne, kan man (formentlig) ikke klikke dem større; en feature, jeg nødigt ville undvære.
    Det er jo alligevel også for sent for dig, hvis du har nået en grænse.
    Jeg ville nok bare vælge at betale de håndører :-)

    SvarSlet
  10. Ellen, jeg har købt mere lagerplads. Og det fungerer fint. ;-)

    SvarSlet
  11. It's in point of fact a great and useful piece of info. I am happy that you just shared this useful information with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

    Feel free to surf to my web site; hardwood floors
    My webpage :: http://imonthefloor.webnode.com

    SvarSlet
  12. I'm gone to convey my little brother, that he should also pay a quick visit this weblog on regular basis to obtain updated from hottest news update.

    My page - hardwood flooring
    My page: hardwood flooring

    SvarSlet
  13. Spot on with this write-up, I absolutely believe that
    this amazing site needs far more attention. I'll probably be back again to see more, thanks for the advice!

    my webpage :: hardwood flooring

    SvarSlet
  14. Hey would you mind letting me know which webhost you're using? I've loaded your blog in 3 completely different web browsers and I must say
    this blog loads a lot faster then most. Can you recommend a good internet hosting provider at
    a reasonable price? Thanks, I appreciate
    it!

    Here is my weblog - hardwood floors

    SvarSlet
  15. Good article. I absolutely appreciate this website.
    Continue the good work!

    Check out my web blog :: This Webpage

    SvarSlet
  16. Excellent items from you, man. I have have in mind
    your stuff previous to and you are just extremely magnificent.
    I actually like what you have obtained here, really like what you are saying and
    the best way by which you assert it. You make it entertaining and you still care for to keep it sensible.
    I can not wait to read far more from you. That is really a wonderful
    web site.

    Visit my web blog; hardwood floors

    SvarSlet
  17. It's the best time to make some plans for the future and it's time to be happy.
    I've read this post and if I could I want to suggest you few interesting things or advice. Maybe you could write next articles referring to this article. I wish to read more things about it!

    Also visit my web-site ... discount hardwood floors

    SvarSlet
  18. Hi I am so glad I found your website, I really found you by mistake, while I was looking on Yahoo for something else, Regardless I am here now and would just
    like to say thanks for a fantastic post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I
    don't have time to look over it all at the minute but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the awesome work.

    Feel free to surf to my web-site zetaclear nail fungus relief

    SvarSlet
  19. Do you have any video of that? I'd care to find out more details.
    hardwood floor refinishing
    Also see my website :: hardwood floor

    SvarSlet
  20. Greate post. Keep writing such kind of information on your blog.
    Im really impressed by your blog.
    Hey there, You've done an excellent job. I will certainly digg it and for my part recommend to my friends. I'm confident they will be
    benefited from this web site.

    Here is my web-site :: treatment for toenail fungus
    My website > nail fungus treatment

    SvarSlet
  21. At this time I am going away to do my breakfast, once having my breakfast coming again to
    read further news.

    Take a look at my page ... cleaning services in phoenix

    SvarSlet
  22. Excellent web site. Lots of useful information here.

    I am sending it to some pals ans additionally sharing in delicious.

    And certainly, thanks for your sweat!

    my blog ... maid

    SvarSlet
  23. Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there! Cheers

    My blog; http://provillusreviews-hq.blogspot.com

    SvarSlet
  24. Hi there, this weekend is nice in favor of me, since this time i am reading this fantastic educational piece of writing here at my house.



    Here is my homepage: does wartrol work

    SvarSlet