tirsdag, august 04, 2020

Nu kommer sommeren vist nok ...

Tilbage i juni gav min nabo mig en lille snerleplante. Jeg fik ikke hjulpet den med en plads, hvor den kunne klatre, og da jeg tog på ferie, glemte jeg at fortælle min blomsterpasser om den.
Stor var min overraskelse i går, da jeg så, den havde tre fine blomster med en flot dybblå farve.
Det er da fantstisk.

Det er stadig den gamle grænseflade på Blogger. Jeg er spændt på. hvornår den forsvinder. Jeg vil gerne have lagt nogle sommerbilleder op, så jeg kan huske, hvad vi oplevede i sommeren 2020.
Men i virkeligheden er sommeren måske først i gang nu? I hvert fald vejrmæssigt ser det godt ud.
Det har været skønne solnedgangsfarver de seneste aftner. Her ved byens springvand.

4 kommentarer:

  1. Din snerle er meget smuk! Den minder om min tropiske snerle, som jeg har sået i mange år af frø fra Botanisk Have.
    Jeg har ikke prøvet Bloggers nye grænseflade, men nu er den kommet til mig og virker meget anderledes. Den gamle grænseflade er tilgængelig indtil 24. august, står der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det en god ide, du kan gemme frø fra år til år fra din tropiske snerle. Jeg ved også fra dine blogindlæg, at den har gode vækstbetingelser.
      Det var godt at vide, at den gamle grænseflade virker til 24. aug.

      Slet
  2. Sommeren er kommet! Det har været meget varmt i dag - men også meget blæsende.
    Din snerle har en utrolig smuk farve! Godt, at den overlevede dit fravær :-)

    SvarSlet
  3. Ja, også meget varmt her.
    Nogle gange bliver jeg overrasket over, hvor robuste blomster kan være. Men det var ikke gået i de her dage med ekstremt varmt vejr.

    SvarSlet